Usluge
Izrada projektne dokumentacije
Unutar ureda se izrađuje odn. organizira sa suradnicima, izrada kompletne projektne dokumentacije za potrebe realizacije kompleksnog ili pojedinog investicijskog projekta. U organizaciji i izradi projektne dokumentacije prati se realizacija izdavanja svih potrebnih uvjeta, suglasnosti, potvrda i dozvola od strane nadležnih tijela uprave i to i svim fazama projekta. U svoj svakodnevni rad uveli smo BIM (Building Information Modeling) 3D tehnologiju u projektiranju. To je integrirani proces koji prati građevinu, od prve odeje, svih faza izrade projektne dokumentacije, gradnje pa sve do održavanja i upravljanja kroz cijeli vijek njezina trajanja.
Projektna dokumentacija izrađuje se u fazama:
- idejno rješenje
- idejni projekt
- glavni projekt
- izvedbeni projekt
- troškovnici
Ukupnost projektne dokumentacije izrađuje se kroz:
- arhitektonski projekt – određivanje funkcionalnih, tehničkih, ekonomskih i oblikovnik sastojaka umjetnosti oblikovanja prostora
- građevinske projekte
- projekte instalacija vodovoda i kanalizacije
- projekte strojarskih instalacija
- projekte elektroinstalacija jake i slabe struje
- tehnološki projekti
- wellness i spa centri
- kuhinje
- praonice
- prateće elaborate
- projekte interijera, izbor polihromije, oblikovanje i umjetnička obrada gradiva (podovi, zidovi, stropovi), namještaja i ostalih elemenata tehničke opreme
- projekte vanjskog uređenja (landscaping)
- geometrija vanjskog prostora
- funkcionalno i oblikovno rješenje svih elemenata uređenja otvorenih prostora
- vanjski lighting design
- projekte prateće cestogradnje
- prateće infrastrukturne projekte.
U organizaciji i izradi projektne dokumentacije prati se ralizacija izdavanja potrebnih dozvola od strane nadležnih tijela uprave po fazama.
Izrada revizije projekta konstrukcije
Unutar ureda obavljamo kontrolu projekta mehaničke otpornosti i stabilnosti građevine i to za betonske i zidane konstrukcije.
Obavljanje stručnog nadzora gradnje
STRUKTURA INŽENJERING pruža kao dio svog ukupnog poslovnog opusa i usluge nadzora nad izvođenjem radova, a koje se sastoje, pored obveznog stručnog nadzora prema Zakonu i od kontrole ispunjavanja ugovornih obveza izvođača radova prema Investitoru i poduzimanja odgovarajućih mjera za realizaciju tih obaveza.
Aktivnosti stručnog nadzora gradnje obuhvaćaju:
- provjeru izvode li se radovi u skladu s izdanim aktima za gradnju i važećim propisima;
- nadzor provoditi svakodnevno i ažurno u skladu s dinamikom izvođenja radova;
- praćenje stanja radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova;
- kontrolu kvalitete i količine obavljenih radova;
- kontrolu i ovjeru građevinske knjige te privremene i okončane situacije izvođača radova;
- svakodnevno ovjeravanje građevinskog dnevnika;
- izradu završnih izvješća nadzornih inženjera za tehnički pregled i sudjelovanje u postupku tehničkog pregleda;
- sudjelovanje u primopredaji objekta investitoru.
Tehničko savjetovanje investitora
STRUKTURA INŽENJERING na temelju iskustva u pripremi i realiziranim projektima provodi tehničko savjetovanje Investitora tijekom cjelokupnog razvoja i realizacije investicijskog procesa sa svrhom realizacije koncepcije Investitora.
- savjetovanje u formiranju strategije odnosa
- pravno i tehničko savjetovanje u vezi sa svim neophodnim fazama pripreme, projektiranjem, građenjem, opremanjem i uporabom objekta
- savjetovanje u ugovaranju poslova sa svim sudionicima u investicijskom procesu
- savjetovanje kod sagledavanja i definiranja tehnološko-tehničkih podloga – karakteristika projekta za kvalitetnu i objektivnu izradu investicijske studije
- savjetovanje kod odabira prihvatljivih idejnih rješenja, odnosno sudjelovanje uz Investitora ili sudjelovanje u ime Investitora u komisijama i tijelima za odabir
- savjetovanje u pogledu izbora projektanta, izvođača, izrađivača i/ili isporučitelja opreme
Upravljanje projektom gradnje
STRUKTURA INŽENJERING organizira i vodi za Investitora samostalno ili sa suradnicima kompletno upravljanje pojedinim investicijskim projektima.
Upravljanje projektima čini skup aktivnosti na realizaciji projekta koje treba osmisliti, prostorno, kvalitativno, vremenski i troškovno isplanirati te realizirati u skladu ili u najvećoj mjeri s ciljevima koje je pred projekt postavio poduzetnik odnosno Investitor projekta.
Aktivnosti upravljanja projektima obuhvaćaju:
- planiranje, organiziranje, praćenje i kontrola svih aspekata projekta u zadanom vremenu i u okviru planiranih troškova prema specifikacijama,
- priprema i planiranje poslova u vezi s razvojem projekta i s gradnjom te praćenje provođenja tog plana,
- izrada okvirnog budgeta i praćenje njegove realizacije u pripremnoj fazi razvoja projekta,
- izrada okvirnog dinamičkog plana realizacije projekta,
- pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za izdavanje akata za provođenje dokumenata prostornog uređenja, građenja građevina i uporabe građevina,
- organizacija izrade / izrada i pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za projektiranje,
- odabir projektanata, revidenata, geodeta, nadzornog inženjera, izvođača radova i isporučitelja opreme te drugih specijaliziranih osoba koje obavljaju poslove u vezi s pripremom i gradnjom građevina,
- organizacija i provedba natječaja / prikupljanje ponuda, analiza ponuda, vođenje pregovora, formiranje prijedloga za izbor za sve usluge, izvedbu radova, isporuku i ugradnju opreme i dr.,
- izrada budgeta projekta – razrada i usuglašavanje svih elementa s okvirnim budgetom,
- kontrola trošenja / realizacije budgeta,
- koordinacija svih sudionika u procesu razvoja – realizacije projekta,
- ishođenje uporabne dozvole, kategorizacije (hoteli i turistička naselja) i drugih akata potrebnih za uporabu projekta (građevine) te primopredaju građevine / građevina Investitoru.
Konzultantske usluge u građevinarstvu
Investitorima nudimo i dodatne konzultantske usluge kao što su:
- pregled i kontrola projektne dokumentacije
- racionalizacija projekta
- pregled postojećih objekata te izdavanje mišljenja o zadovoljavanju objekta u odnosu na mehaničku otpornost i stabilnost
- priprema tender dokumentacije, raspis natječaja i pomoć prilikom izbora izvođača
- vođenje projekta
- ishođenje svih potrebnih uvjeta, suglasnosti, potvrda i dozvola od strane nadležnih tijela uprave i to i svim fazama projekta
- sudjelovanje u postupku tehničkog pregleda građevine i ishođenju uporabne dozvole.